Vind jouw box

Veelgestelde vragen

Onze geschenkboxen zijn persoonlijke cadeaus waar we veel over kunnen vertellen. Op de meest gestelde vragen geven we hier antwoord. Staat jouw vraag er niet bij of wil je meer weten, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Veelgestelde vragen

Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons warehouse in Nederland.
Voor bestellingen binnen Nederland betekent dit dat je jouw pakket in de meeste gevallen de volgende dag al in huis hebt.

Voor bestellingen die naar België worden verzonden, streven we ernaar je pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen.

Let op: de daadwerkelijke bezorgtijd kan afhankelijk zijn van de bezorgdienst. We werken nauw samen met onze logistieke partners om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen.

Hoe werkt de verzending binnen Nederland?

Voor alle bestellingen binnen Nederland is de verzending gratis. Als u uw bestelling vóór 15:00 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden en kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en u ontvangt een Track & Trace link waarmee u uw pakket kunt volgen.

Verzenden jullie ook naar België en wat zijn de kosten?

Ja, wij verzenden ook naar België. Voor bestellingen naar België, gedaan vóór 15:00 uur, wordt de bestelling ook dezelfde dag verzonden. De verzendkosten naar België bedragen €6,-. Uw bestelling wordt verzonden met DPD, bekend om hun betrouwbare en snelle service. U ontvangt een Track & Trace link om uw zending te volgen.

Wat leuk dat je interesse hebt om partner te worden van Eve’s Experience! Wij staan altijd open voor duurzame en leuke samenwerkingen. Dus stuur vooral even een mail naar partners@eves.nl, dan zullen wij z.s.m. bij je terugkomen.

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard | Visa, Mastercard en American Express
  • ApplePay
  • Klarna Achteraf betalen
  • Bancontact

De garantie gaat via Eve’s Experience. Mocht er iets aan de hand zijn met je product, dan kan je gemakkelijk contact met ons opnemen via het contact formulier. Deze vind je bij het kopje ‘contact’. Geef aan waar je vraag/opmerking over gaat en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Op dit moment bieden wij een uitgebreid assortiment van zorgvuldig samengestelde geschenkboxen aan, geschikt voor elke gelegenheid. Hoewel het via onze website momenteel niet mogelijk is om deze boxen zelf samen te stellen, staan we open voor speciale verzoeken. Voor dergelijke aanvragen kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website of direct een mail sturen naar contact@eves.nl.
Wij zullen ons best doen om aan uw wensen tegemoet te komen.

Voor onze zakelijke klanten bieden wij maatwerk oplossingen. We kunnen de geschenkboxen volledig naar uw wensen inrichten, zodat ze perfect aansluiten bij uw zakelijke behoeften en evenementen. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Aangezien wij hebben gekozen voor kwalitatieve geschenkboxen om hergebruik te stimuleren, willen we natuurlijk wel dat de box heelhuids aankomt.

Daarom hebben we gekozen voor verzenddozen, waardoor de geschenkbox zelf niet beschadigd raakt.

Verder zitten alle producten beschermd door sizzelpack in de box. Dat geeft niet alleen bescherming, maar ziet er ook nog eens leuk uit!

 

Nadat je bestelling is bezorgd heb je de mogelijkheid om:

i. binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding retourneren, of

ii. binnen 14 dagen na ontvangst u van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.

Na deze periode is de aankoop definitief.
De artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt geretourneerd te worden. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Ook moet het artikel -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking teruggestuurd worden.
De verzendkosten en risico’s van het retourneren zijn voor eigen rekening van de koper.
Je mag zelf bepalen of je dit via de normale post verstuurd of met track en trace.
Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden overgemaakt via dezelfde betaalmethode als gebruikt is voor de bestelling.

De retournering kan aangemeld worden via het contact formulier op de website of u kunt direct het pakket retour sturen met een mededeling toe te voegen waaruit de wens van herroeping blijkt.

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Retour adres: 
Eve’s Experience
Postbus 67
3640 AB Mijdrecht

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Bestellen/bezorgen

Hoe werkt de verzending binnen Nederland?

Voor alle bestellingen binnen Nederland is de verzending gratis. Als u uw bestelling vóór 15:00 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden en kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en u ontvangt een Track & Trace link waarmee u uw pakket kunt volgen.

Nadat jouw pakket is aangemeld, krijg van je PostNL een track en trace code om het te traceren.
Hiermee kunt u uw pakket volgen.
Ook kunt u met de link in deze email uw bezorg-voorkeur wijzigen.
Liever bij een pakketpunt afhalen? Ook dat kunt u hier aangeven.

Ook met de PostNL app kunt u bezorg-voorkeuren instellen.

Indien u niet thuis bent bij aflevering probeert PostNL het pakket bij de buren af te leveren. Lukt dit niet? Dan proberen ze het de volgende dag weer.
Daarna wordt het bezorgd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
U ontvangt hierover informatie per e-mail.

Verzenden jullie ook naar België en wat zijn de kosten?

Ja, wij verzenden ook naar België. Voor bestellingen naar België, gedaan vóór 15:00 uur, wordt de bestelling ook dezelfde dag verzonden. De verzendkosten naar België bedragen €6,-. Uw bestelling wordt verzonden met DPD, bekend om hun betrouwbare en snelle service. U ontvangt een Track & Trace link om uw zending te volgen.

Helaas gebeurt het wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Je ontvangt hier uiteraard altijd een bericht over per e-mail. Zodra het artikel wordt geannuleerd wordt het aankoopbedrag ook automatisch terugbetaald.

Indien het artikel later weer op voorraad is, dan zal dit niet automatisch verstuurd worden, het aankoopbedrag is immers al terugbetaald. Je kan dan eventueel wel direct een nieuwe bestelling plaatsen.

  1. Kies het artikel naar jouw wens op www.evesexperience.nl
  2. Selecteer het gewenste aantal van het product
  3. Klik op de gouden knop ‘toevoegen aan winkelwagen’
  4. Heb je een waardenboncode? Vul deze dan in bij het kopje waardeboncode en klik op waardebon toepassen
  5. Klik op Bestellen om te beginnen met jouw bestelling.
  6. Heb je een account? Log dan in.
  7. Kies een bezorgmethode en vul indien nodig jouw bezorgadres in.
  8. Kies een betaalmethode en voltooi de betaling.
  9. Jouw bestelling is geplaatst! We sturen jou per e-mail een bevestiging en gaan meteen aan de slag met jouw pakket.

Superleuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! De dag dat jouw pakket wordt verzonden, sturen we je een e-mail met de Track & Trace-informatie. Met de Track & Trace-informatie kun je jouw pakket volgen.

Ook kan je inloggen in jouw account. Ga naar ‘Bestellingen’ en klik op ‘acties’

Heb je geen link gekregen of is de status niet duidelijk? Dan helpen wij jou graag bij onze klantenservice.

Wat vervelend dat je bestelling niet naar behoren is aangekomen, dit hoort natuurlijk niet te gebeuren! Je kan hiervoor direct contact opnemen met de klantenservice. Houd je bestelnummer hiervoor bij de hand en wij gaan het voor je oplossen.

Wat leuk dat je een geschenkbox cadeau wilt doen, maar wij snappen dat je niet wilt dat de ontvanger de factuur daarvan krijgt. No worries. Bij het plaatsen van jouw bestelling krijg je de factuur alleen in je mailbox op het email adres dat jij hebt ingevoerd. Bij de geschenkbox zelf zal geen factuur zitten.

Zodra de betaling gelukt en verwerkt is, Krijg je direct een bevestiging in je mailbox van je bestelling.
Ze je hem er niet direct tussen staan? Check dan even je spam box.

Ook kan je naar ‘Mijn account’ gaan. Daar zie je ook al je bestellingen staan.

Staat de bevestiging niet in je mailbox en ook niet bij jouw account? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice en wij gaan direct voor je checken of alles goed gaat met de bestelling.

Zodra je besteld en betaald hebt komt de order bij ons warehouse binnen en gaan ze daarmee direct aan de slag.  Het is dan ook lastig om de bestelling nog te wijzigen nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Je kan altijd direct even de klantenservice een bericht sturen, maar het is niet altijd mogelijk dit nog te wijzigen.

Kan jij ook niet wachten tot je bestelling er is? Dat snappen wij!
Je kan gemakkelijk en snel jouw bestelling volgen door naar ‘Mijn account’ te gaan en daar te klikken op ‘Bestellingen’. Daar zie je de status van jouw bestelling.

Is hij al verzonden? Dan kan je op de link je hebt ontvangen van PostNL gemakkelijk naar Track and Trace gaan.

Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons warehouse in Nederland.
Voor bestellingen binnen Nederland betekent dit dat je jouw pakket in de meeste gevallen de volgende dag al in huis hebt.

Voor bestellingen die naar België worden verzonden, streven we ernaar je pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen.

Let op: de daadwerkelijke bezorgtijd kan afhankelijk zijn van de bezorgdienst. We werken nauw samen met onze logistieke partners om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen.

Wat vervelend dat er nog een artikel ontbreekt, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je ook geen bericht ontvangen waarin werd uitgelegd dat het artikel is uitverkocht of met een nalevering komt? Neem dan vooral even contact op met onze klantenservice, dan gaan wij direct voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.
Houd hiervoor je bestelnummer even bij de hand.

Zodra bestelling bevestigd is, is het niet meer mogelijk om deze zomaar te annuleren. Wil je deze toch cancelen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.

Dat is gek, jij moet natuurlijk wel je pakket in handen krijgen! Je kan heel makkelijk kijken bij Track & trace waar jouw pakket bezorgd is. Daarin staat het adres waarop deze is afgeleverd.

Kan je niets vinden in je track & trace app? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Dat kan zeker. Bij het bestelproces kan je gemakkelijk je verzendadres wijzigen, of op de knop drukken: verzendadres wijkt af van factuuradres.

Nee, dit is helaas niet mogelijk zodra de bestelling eenmaal geplaatst is.
Wel heeft Post-NL een handige app waar je het bezorgadres kan wijzigen zodra de bestelling verstuurd is.
Download hiervoor de app van Post-NL.

Achteraf betalen is mogelijk met de betaaloptie Klarna betaal later.
Voor meer informatie ga naar https://www.klarna.com/nl/

Dat is afhankelijk van het bezorgpunt. Vaak vragen ze om je ID kaart en zal jij dus zelf je pakket op moeten halen. Hier kunnen wij dus geen uitspraak over doen.

Sorry, helaas kunnen wij je bestelling niet bezorgen in een postbus. Je kunt wel kiezen voor een regulier adres of een PostNL Pakketpunt.

Aangezien wij hebben gekozen voor kwalitatieve geschenkboxen om hergebruik te stimuleren, willen we natuurlijk wel dat de box heelhuids aankomt.

Daarom hebben we gekozen voor verzenddozen, waardoor de geschenkbox zelf niet beschadigd raakt.

Verder zitten alle producten beschermd door sizzelpack in de box. Dat geeft niet alleen bescherming, maar ziet er ook nog eens leuk uit!

 

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Ruilen/retourneren

Deze kan je aanvragen via ons contactformulier.

Nadat je bestelling is bezorgd heb je de mogelijkheid om:

i. binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding retourneren, of

ii. binnen 14 dagen na ontvangst u van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.

Na deze periode is de aankoop definitief.
De artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt geretourneerd te worden. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Ook moet het artikel -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking teruggestuurd worden.
De verzendkosten en risico’s van het retourneren zijn voor eigen rekening van de koper.
Je mag zelf bepalen of je dit via de normale post verstuurd of met track en trace.
Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden overgemaakt via dezelfde betaalmethode als gebruikt is voor de bestelling.

De retournering kan aangemeld worden via het contact formulier op de website of u kunt direct het pakket retour sturen met een mededeling toe te voegen waaruit de wens van herroeping blijkt.

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Retour adres: 
Eve’s Experience
Postbus 67
3640 AB Mijdrecht

Ai, dat is niet de bedoeling. Neem direct contact op met de klantenservice en wij gaan direct voor je aan de slag om ervoor te zorgen dat jij jouw juiste product krijgt!

De verzendkosten en risico’s van het retourneren zijn voor eigen rekening van de koper. Je mag zelf bepalen of je dit via de normale post verstuurd of met track en trace.

Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden overgemaakt via dezelfde betaalmethode als gebruikt is voor de bestelling.

In het geval van een terugbetaling wordt het betreffende bedrag teruggestort via de betaalwijze van je bestelling.
Houd er rekening mee dat indien van beschadiging of kenmerken van gebruik van de producten kunnen kosten voor waardevermindering in rekening gebracht kunnen worden.

Dat is gek, wij willen natuurlijk dolgraag dat je bij ons besteld. Neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij gaan direct voor je kijken hoe we het probleem kunnen oplossen.

Ja, je kan jouw artikelen met korting retourneren. Hiervoor gelden dezelfde regels als voor de normale retourneringen.

Zodra je retour is binnengekomen in ons warehouse ontvang je een automatische e-mail om je hiervan op de hoogte te stellen. Het retour wordt dan binnen 14 dagen in behandeling genomen. In het geval van een terugbetaling wordt het betreffende bedrag teruggestort via de betaalwijze van je bestelling binnen 14 dagen na melding van de herroeping.
In dien van beschadiging of kenmerken van gebruik van de producten kunnen kosten voor waardevermindering in rekening gebracht kunnen worden.

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Betalen

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard | Visa, Mastercard & American Express
  • ApplePay
  • Klarna betaal later
  • Bancontact

Zodra je een bevestiging hebt gehad per mail en/of via je account, dan weet je dat de bestelling is gelukt. Geen mail ontvangen? Check ook even je spam box. Ook kan je de status terugvinden in je account. Ga hiervoor naar ‘Mijn account’ > ‘Mijn bestellingen’ > ‘Status’

Wij accepteren op dit moment nog geen cadeaukaarten.

Op dit moment verzenden wij binnen Nederland en België.

We zijn voortdurend bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze diensten, en het verzenden naar andere landen behoort zeker tot onze toekomstplannen. We raden u aan om onze website en sociale media kanalen in de gaten te houden voor updates en aankondigingen over toekomstige uitbreidingen van onze verzendservice.

Dat is vervelend, je wilt natuurlijk snel de mooie producten van Eve’s Experience afrekenen!

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er misgaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!
  2. Is er volgens de maatschappij niets aan de hand? Dan gaat er waarschijnlijk bij ons iets mis. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
  3. Nog steeds geen succes? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan graag klaar om jou verder te helpen!

Achteraf betalen is mogelijk met de betaaloptie Klarna betaal later.
Voor meer informatie over deze betaalmethode kijk op https://www.klarna.com/nl/

Alle prijzen die op de website staan vermeld zijn inclusief BTW.
Heb je de zakelijke brochure gedownload? Daar staan de prijzen exclusief BTW vermeld.

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Garantie

Ojee, dat is niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice en zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt. Dan gaan we z.s.m. kijken hoe we dit gaan oplossen!

Vraag het retourformulier aan bij onze klantenservice. We sturen je dan het formulier toe waarop je de reden van retour kan invullen.
Pak je product met gebreken, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, voeg het retourformulier toe aan de verpakking en plak het uitgeprinte retouradres op de doos. Breng dit naar een van de aangegeven retourpunten en verstuur het.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

De garantie gaat via Eve’s Experience. Mocht er iets aan de hand zijn met je product, dan kan je gemakkelijk contact met ons opnemen via het contact formulier. Deze vind je bij het kopje ‘contact’. Geef aan waar je vraag/opmerking over gaat en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Producten

Wat jammer om te horen dat je product niet is zoals verwacht. Wij zijn dan ook erg benieuwd waarom het product niet voldoet aan je verwachtingen.
Je kan hiervoor direct contact opnemen met de klantenservice.

Sommige producten kunnen er anders uitzien dan op de foto’s. Dit komt omdat sommige producten handgemaakt zijn, waardoor elk product uniek is en wellicht niet precies overeenkomt met de foto.

Dit is per merk en product verschillend. Sommige producten hebben geen houdbaarheidsdatum, waar andere een houdbaarheidsdatum hebben.
Hieronder de producten met een beperkte houdbaarheidsdatum.

Smits delicious
Om de unieke smaak te waarborgen raden we aan de bonbons binnen 2 – 3 weken te consumeren na aankoop. Ze zijn echter langer houdbaar: tot 6 maanden na aankoop

The flavour company
Chocoballs: Tot 1 jaar na aankoop.

Arelo
Honing – De wettelijke houdbaarheid van honing is 2 jaar. Echter kun je deze in principe de rest van je leven gebruiken, mits je deze goed bewaard.

Jij was niet de enige die dit product wilde hebben, het was een groot succes! Deze zal waarschijnlijk zo snel mogelijk weer worden aangevuld. Je kan je met het knopje naast het product aanmelden per mail zodat je direct bericht krijgt wanneer dit product weer op voorraad is.

Op dit moment bieden wij een uitgebreid assortiment van zorgvuldig samengestelde geschenkboxen aan, geschikt voor elke gelegenheid. Hoewel het via onze website momenteel niet mogelijk is om deze boxen zelf samen te stellen, staan we open voor speciale verzoeken. Voor dergelijke aanvragen kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website of direct een mail sturen naar contact@eves.nl. Wij zullen ons best doen om aan uw wensen tegemoet te komen.

Voor onze zakelijke klanten bieden wij maatwerk oplossingen. We kunnen de geschenkboxen volledig naar uw wensen inrichten, zodat ze perfect aansluiten bij uw zakelijke behoeften en evenementen. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wij verkopen de producten niet los, maar alleen in de complete geschenkboxen.
De producten van ThreeOnine zijn wel los te koop, maar staan op de site van ThreeOnine zelf. Ga hiervoor naar www.threeonine.nl

  1. De kaars zal gelijkmatig en schoon opbranden als deze de eerste keer minimaal twee aaneengesloten uren brandt, of totdat de bovenste laag kaarsvet helemaal vloeibaar is geworden.
  2. Doof de kaars nooit voordat de toplaag gesmolten is om tunnelvorming te voorkomen
  3. Trim de lont altijd voor gebruik tot maximaal 1cm, om walmen en tunnelvorming te voorkomen met een speciale lonten trimmer (te verkrijgen bij ThreeOnine)
  4. Zet de kaars niet in de tocht
  5. Gebruik om te doven altijd een dover (te verkrijgen bij ThreeOnine)
  6. Beweeg of kantel de kaars nooit zolang de wax nog vloeibaar is
  7. De ruimte bepaald de geurbeleving. Deze zal intenser zijn in een kleine ruimte en subtieler in een grotere ruimte
  8. Combineer de kaars met onze andere producten van dezelfde geur om een constante subtiele geurbeleving te creëren in huis
  9. Zodra de kaars opgebrand is kan het glas schoongemaakt worden en voor andere doeleinden gebruikt worden (Plantje, pennenbakje, spaarpotje, kwasten)

Let op:
Plaats de kaars op een stevig oppervlakte en zet niet in de tocht.
Laat de kaars nooit onbeheerd achter en beweeg/kantel hem niet zolang de wax nog vloeibaar is. Houd buiten bereik van kinderen en dieren.

  1. Haal de stokjes uit de verpakking, stop ze in het flesje en rangschik ze netjes.
  2. De geurstokjes in de fles zorgen voor de verspreiding van de geur beleving. Hoe vaker je de stokjes omdraait in het flesje, hoe sneller deze op zal gaan. Wil je dus langer genieten van je geurstokjes, draai deze dan elke 10 dagen om. Wil je intenser genieten van de geur, draai ze dan voor een optimale beleving elke 4-5 dagen.
  3. De ruimte bepaald de geurbeleving. Deze zal intenser zijn in een kleine ruimte en subtieler in een grotere ruimte.
  4. Combineer de geurstokjes met onze andere producten van dezelfde geur om een constante subtiele geurbeleving te creëren in huis

Indien je een allergische reactie hebt gekregen, raadpleeg dan eerst altijd je huisarts! Lees voor het gebruik van de producten altijd goed de veiligheidsinstructie door.

Heb je verder nog vragen, stel ze dan gerust en dan helpen we je graag verder.

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Rechtsboven in de balk zie je een icoontje van een persoon staan, klik daarop. Klik op ‘Maak account aan’ en voer je gegevens in. Bevestig al je gegevens en neem direct een kijkje tussen al onze producten.

In ‘Mijn account’ kan je klikken op ‘gegevens’, daar kan je al je persoonlijke gegevens wijzigen.
Lukt het niet met het wijzigen of kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Iedereen vergeet wel eens wat, dus uiteraard kan je dit wijzigen! Klik bij het inloggen op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je email adres in. Je zult direct een link toegestuurd krijgen waarin je direct je wachtwoord kan wijzigen.

Geen mail ontvangen? Kijk dan eens in je spam box of verstuurd de link nogmaals. Heb je hierna nog niets binnen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken wij met je mee!

Jazeker! Onder ‘Mijn account’ en ‘Mijn gegevens’ kan je deze gemakkelijk wijzigen. Lukt het niet? Neem dan vooral contact met ons op en dan helpen we je graag verder!

Wij hebben op dit moment nog geen app, maar dit is iets wat wij in de toekomst wel zouden willen.
Heb je ideeën of dingen die je graag zou willen zien in de app? Wij zijn dol op ideeën en tips. Mail ze vooral naar info@eves.nl

Heb je onze pop-up per ongeluk weggeklikt? Geen zorgen: Onderaan de website in de ‘footer’ kan je klikken op ‘Schrijf je in voor onze nieuwsbrief’.

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Zakelijk gerelateerde vragen

Wat leuk dat je interesse hebt om partner te worden van Eve’s Experience! Wij staan altijd open voor duurzame en leuke samenwerkingen. Dus stuur vooral even een mail naar partners@eves.nl, dan zullen wij z.s.m. bij je terugkomen.

Wat vinden wij belangrijk?!

  • Duurzaamheid
  • Persoonlijkheid: lokale ondernemers met goede producten
  • Kwaliteit

Neem gerust contact op als jij graag jouw product terug wilt zien in onze geschenkboxen.

Wil je bij ons komen werken, maar zie geen vacature online? Geen zorg, wij staan altijd open voor open sollicitaties. Ben jij een ondernemend persoon en werk je graag in een dynamisch team? Stuur dan vooral je open sollicitatie naar info@eves.nl Met als onderwerp “open sollicitatie”.

Wij kunnen niet wachten om jouw motivatie te lezen!

Dat is zeker mogelijk! Wij hebben een aparte brochure voor de zakelijke markt, deze kan je gemakkelijk aanvragen via ons contactformulier. Daarin staan alle mogelijkheden in voor jouw bedrijf.

Wil je direct meer weten? Laat dan je contact gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Zeker! Wil je dat je personeel standaard een leuk cadeau krijgt voor hun verjaardag, een afgerond project, tekenen van een contract en nog veel meer? Dan bieden we hier gepersonaliseerde pakketten voor aan, zodat je je nooit meer zorgen hoeft te maken over een passend cadeau of beloning. Vraag onze zakelijke brochure aan bij de pagina ‘contact’ of stuur een mail naar info@eves.nl.
Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op en gaan we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Daarna zullen we een op maat gemaakt plan maken, zodat je volledig wordt ontzorgd.

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in ons concept. Neem dan vooral contact met ons op via het ‘contactformulier’ en laat je gegevens achter. Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Algemeen

Wij nemen alle voorzorgsmaatregelen om jouw privacy te waarborgen. Lees hoe wij dat doen in ons privacybeleid.

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Uiteraard willen we ten alle tijden jouw privacy waarborgen en daar ook transparant over zijn. Het filmpje wat bij de twister kan worden opgenomen wordt op dat moment alleen opgenomen in ons bestand. Je zal na het opnemen een bevestigingsoptie krijgen om goed te keuren of deze doorgestuurd mag worden naar jouw ontvanger. Deze zal dan alleen tussen jou en de ontvanger zijn.

Geef je echter toestemming dat wij het filmpje ook mogen inzien, dan kunnen wij het gebruiken voor onze eigen kanalen op de website, sociale media ect. Hier moet je dus eerst expliciet toestemming voor geven.
Wij zullen het filmpje nooit zonder toestemming doorspelen naar andere partijen.

Lees hier meer over onze privacy voorwaarden.

Wat vervelend dat er iets niet naar wens is. Uiteraard kan je altijd bij ons terecht voor een klacht of voor opbouwende kritiek. Dit hebben wij ook nodig om ons merk te kunnen blijven ontwikkelen en verbeteren.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Geen resultaten gevonden
Laat alle vragen zien

Schrijf je in voor de nieuwsbrief